Velika nagradna igra

Šta ako roba nije stigla na vreme?

Nije Vam stigla roba a prošlo je više od 25 dana od potvrde o slanju (stanje Dovršena/Poslana)?

1. Molimo Vas, proverite da li u porudžbini imate navedenu ispravnu adresu dostave.

2. Molimo Vas, proverite da li na kući ili na stanu imate označeno poštansko sanduče na ime koje ste naveli u porudžbini. Paketi se obično ostavljaju u sandučetu, ukoliko se sanduče ne nađe, pošiljka nema kome da se dostavi i roba će biti vraćena dobavljaču.

3. Ako imate ispravno označeno sanduče, ali roba nije stigla, svratite na Vašu poštu da proverite da li imaju za Vas dopis ili paket iz inostranstva (to je važno jer na nekim poštama, pošiljke iz inostranstva stavljaju u druge pregrade). Ukoliko Vaše prezime počinje na slovo sa kvakom ili crticom, upozorite radnika pošte da traži pošiljku i na ime bez dijakritičkih znakova.

4. Ako ni na pošti nemaju pošiljku, molimo Vas da nas kontaktirate sa brojem porudžbine, putem našeg korisničkog servisa.

<p><span style="white-space: pre;">&nbsp;</span><strong>&nbsp;1. Zkontrolujte pros&iacute;m, že m&aacute;te v domě či bytě označenou schr&aacute;nku </strong>na jm&eacute;no, kter&eacute; jste uvedl/a v objedn&aacute;vce.<strong> Bal&iacute;čky chod&iacute; vět&scaron;inou př&iacute;mo do schr&aacute;nky</strong>, pokud nebude schr&aacute;nka nalezena, nen&iacute; komu z&aacute;silku doručit a zbož&iacute; bude vr&aacute;ceno dodavateli.</p>